تاریخچه اردینری
تا حالا اسم برندون ترواکس به گوشتون خورده؟
این شعار شرکته The Abnormal Beauty Company
شرکتی که زیبایی را به صورت غیر قابل باور و غیر منتظره به شما هدیه می دهد
ترواکس در 19 ژوئن 1978 یا همون علی روشن خودمون در تهران به دنیا اومد. خانواده ایشون در سال 1995 از ایران به تورنتو، کانادا نقل مکان کردند. بعد از مرگ مادر ترواکس بر اثر سرطان سینه، پدرش به ایران برگشت. ترواکس در دانشگاه واترلو در رشته علوم کامپیوتر تحصیل کرد و سال 2001 فارغالتحصیل شد. چند صباحی توی یه شرکت فعالیت داشت در حالی که اونجا بود، از افزایش قیمتی که برای قیمت محصولات در مقابل هزینه واقعی برای تولید محصولات دریافت می شد، شگفت زده شد.
Truaxe کسی بود که شرکت توسعه نرم افزار، Schematte Corporation و شرکت مکمل های غذایی، Organic Senses Ltdرو تاسیس کرد اما هر دو شرکت در سال 2007 و 2008 به دلیل عدم ارائه گزارش سالانه منحل شدند.
توی سال 2003، Truaxe اولین برند مراقبت از پوست خودش Euoko را با شریکش خولیو تورس، با حمایت پاسکواله کوسانو، جواهرساز ونکوور، که به عنوان مربی و سرمایهگذار اون بود، تأسیس کرد اما براندون در سال 2009 از شرکت استعفا داد.
بعدش Indeed Labs را راه اندازی کرد که شامل مجموعه یک برند مراقبتی پوستیNanoblur بود
Truaxe بعداً Indeed Labs را ترک کرد و Deciem را در سال 2012 تأسیس کرد
DECIEM به عنوان یک شرکت مادر برای بیش از 10 برند دیگر فعالیت کرد. در آوریل 2013، DECIEM اولین برند خود را با نام Inhibitif معرفی کرد و سپس The Chemistry Brand، Fountain و Grow Gorgeous را معرفی کرد توی همین زمانا اون کرم ضد پیری دست را برای The Chemistry Brand ایجاد کرد. این کرم یک پرفروش فوری بود، تا حدی که مردم از اون برای صورت خودشون استفاده می کردند
در آگوست 2016، Truaxe خط تولید DECIEM's The Ordinary را با بیست و هفت محصول راهاندازی کرد که علم پیشرفته را با قیمتهای متوسط ترکیب میکرد. اون در حال تحقق مأموریت خود برای "دموکراسی کردن مراقبت از پوست جدی" بود. برای شروع به طور انحصاری آنلاین فروخته شد، بعد فروشگاه های بزرگ مختلف و حدود 30 فروشگاه متعلق به شرکت در کانادا، ایالات متحده، بریتانیا، مکزیک، کره جنوبی و هلند افتتاح شد.
در ژوئن 2017، موفقیت Truaxe توجه شرکت های زیبایی برجسته Estée Lauder) را به خود جلب کرد، که مالکیت سهام 28٪ (یک سوم شریک برابر) در DECIEM را به مبلغ 50 میلیون دلار رو خریداری کرد. آخرای سال 2018، DECIEM توی 42 فروشگاه از سراسر جهان بود و بیش از یک محصول در هر ثانیه به فروش میرساند.
Truaxe، از میان جایزه های مختلف ، جایزه لوکس بریفینگ (ایده ها و برتری در صنعت لوکس) را در رده "نوآوری در زیبایی" دریافت کرد. همه محصولات DECIEM، در همه برندها از جمله The Ordinary، فاقد پارابن، سولفات، روغن معدنی، متیل کلرو ایزوتیازولینون، متیل ایزوتیازولینون، روغن حیوانی، رنگ قطران زغال سنگ، فرمالدئید، جیوه و اکسی بنزون هستند
تحت رهبری او، درآمد سالانه به 300 میلیون دلار از فروش رسید و برنامههایی برای پنج برابر شدن سریع در سال 2019بود
بر اساس گزارش نیویورک تایمز، تخمین زده می شود که Deciem تنها برای سال 2019حدودا 300 میلیون دلار درآمد داشته باشه به همراه تقریباً 800 هزار دنبال کننده در اینستاگرام و حدود 600 هزار لایک در فیس بوک، و محصولات Deciem در حداقل 283 فروشگاه در سراسر جهان (فروشگاه های آنلاین و آجری) موجوده.... جهان به طور مداوم فریاد می زند که آن را ذخیره کنید، زیرا در بیشتر مواقع موجود نیستن، گاهی اوقات لیست انتظار برای اونها به راه میفته....
میدونید که تقاضا بسیار بالاست و اکثر مردم ادعا میکنند که روی اونها معجزه میکند و یکی دیگر از دلایل اونها مقرون به صرفه بودن محصول هست. پرفروش ترین آنها عبارتند از هیالورونیک اسید 2% + B5 برای آبرسانی مجدد در سطوح مختلف پوست صورت، بافت برای هدف قرار دادن چندین نشانه پیری به طور همزمان ونابودی اونها، نیاسینامید 10% + B5 برای افرادی که مستعد جوش هستند و پوست چرب دارند، و پاک کننده اسکوالین برای پاکسازی ملایم و مرطوب کننده پوست به طور همزمان... کافیین برای افرادی که تیرگی دورچشم دارند ومحصولات دیگه این برند که غوغا کرده...بعضی از این محصولات در اندازههای بزرگتر در دسترس قرار گرفتند تا نه تنها با تقاضا مقابله کنند، بلکه انتشار کمتری نیز ایجاد کنند.
برای مشاهده محصولات اردینری بر روی لینک کلیک کنید:
https://056a6c.portal.ir/store-34
در میان همه جنجال ها برای بسته بندی این برند زیبایی مینیمالیستی، بدون رنگ، بدون حاشیه دارد. فونت ساده ای داره نام محصول دقیقاً همان چیزی است که هست و حاوی چه چیزی است. به دلیل سادگی آن، آنها می توانند اکثر محصولات خود را به راحتی بفروشند. در مقالهای در نیویورک، آنها حتی راز موفقیت ناگهانی The Ordinary را ارزان بودن خاک نامیدند.