شرایط بازگشت وجه

چنانچه سفارش ارسالی برای شما، مشمول هر یک از موارد ذیل بود، حداکثر طی 3 روز بعد از خرید، می‌توانید آن را بازگردانید:

ایراد در کالا

چنانچه هرگونه ایرادی در کالای دریافتی مشاهده کردید مثل سپری شدن تاریخ مصرف محصولات آرایشی بهداشتی ، نقص فنی در لوازم برقی خانگی حداکثر تا آخرین ساعت روز کاری بعدی دریافت سفارش، مهلت دارید تا موضوع را با پشتیبانی در میان بگذارید. همکاران ما پس از بررسی موضوع و درصورت تایید هماهنگی های ضروری را جهت بازگشت کالا، با شما انجام خواهند داد و حتمامیبایست کالای برگشتی راهمراه با متعلقات آن ودرجعبه خودش بسته بندی کرده و برای لوازم خانگی حتما وحتما بصورت بیمه شده ارسال کند و درصورت هرگونه آسیب ظاهری قبل از رسیدن کالا، مسوولیت آن برعهده خریدار می باشد.

مغایرت کالای تحویل شده با کالای ثبت شده

چنانچه میان کالای دریافت شده با سفارش ثبت شده توسط شما، مغایرتی وجود داشت، حداکثر تا آخرین ساعت روز کاری بعدی دریافت سفارش، مهلت دارید تا موضوع را با پشتیبانی در میان بگذارید. همکاران ما پس از بررسی موضوع، هماهنگی های ضروری را جهت بازگشت کالا، با شما انجام خواهند داد.

قیمت اشتباه

چنانچه کالا با قیمتی بیش از قیمت مندرج بر روی آن – ویژه کالاهایی که قیمت مصرف کننده روی آن درج شده است - سهوا، برای شما ثبت سفارش شده باشد، امکان بازگشت کالا و استرداد وجه مشتری، فراهم است. بدیهی است که تیم فروش می‌کوشد دچار چنین خطایی نشود، اما این بند صرفا بابت خطای احتمالی، پیش بینی شده است. لطفا در صورت بروز این خطا حداکثر تا یک هفته بعد از دریافت‌ سفارش، موضوع را با پشتیبانی روباما در میان بگذارید. همکاران ما پس از بررسی موضوع، هماهنگی های لازم را جهت بازگشت کالا، با شما انجام خواهند داد.


تمامی سفارشات از زمان تحویل کالا ب پست یا تیپاکس و ارسال کد مرسوله پستی به مشتری ،تمامی مسوولیت بسته ارسالی برعهده مشتری می‌باشد .

لازم است بدانید:

برای محصولات  آرایشی‌بهداشتی جهت حفظ‌‌ حقوق‌ مصرف‌کننده مجبور به رعایت و اجرای پروتکل‌های سخت‌گیرانه‌ای هستیم، هرگونه دخل و تصرف در سفارش دریافتی، اعم از استفاده کردن از محصول، مخدوش کردن یا باز کردن پلمپ و پاره کردن لیبل، امکان بازگشت از خرید را از شما سلب می‌‍‌نماید، بنابراین قبل از باز کردن و استفاده از کالای دریافتی به تاریخ انقضاء، عدم مغایرت کالا با سفارش ثبت شده و سایر موارد که منجر به لغو سفارش می‌شود، توجه فرمایید.

 در نهایت بعد از دریافت کالا توسط انبار، مورد اعلام شده توسط مشتری مورد بررسی قرار خواهد گرفت در صورت تایید کارشناسان ما، کالا تعویض یا وجه آن مسترد خواهد گشت.

توجه کنید که مسولیت هزینه ها و تبعات ناشی از ارسال کالا بدون هماهنگی با پشتیبانی ، مستقیما با مشتری است، بنابراین لطفا راسا و بدون اخذ تاییدیه اقدام به ارسال کالا ننمایید.

هزینه بازگشت کالا

در صورتی که کالای مرجوعی با تایید کارشناسان ما، مشمول هر کدام از دلایلی بود که منتج به لغو سفارش می‌شد، هزینه عودت کالا بر عهده فروشگاه خواهد بود، بنابراین پس از بازگشت کالا تصویر برگه پستی یا فاکتور پیک را با مراجعه به پنل کاربری خود بارگزاری نمایید؛ در صورت عدم داشتن فاکتور پست یا پیک امکان بازگشت هزینه ارسال وجود نخواهد داشت.و در صورت بازگشت از خرید که شامل هیچ کدام از موارد مذکور نباشد، هزینه عودت کالا بر عهده مشتری می‌باشد.

استرداد وجه

حداکثر تا 5 روز کاری پس از دریافت کالا توسط انبار و بررسی موضوع منتج به مرجوعی، استرداد وجه به حساب مشتری صورت می‌پذیرد. برای انجام این امر می‌بایست تصویر کارت بانکی و کارت ملی توسط مشتری بر روی پنل کاربری خریدار، بارگزاری گردد. و در آخر تیم مالی  خود را مسِِوول می‌داند در صورت وجود مغایرت میان حساب مبداء هنگام خرید از وب‌سایت، با اطلاعات شناسایی خریدار، مبلغ مربوطه صرفا به همان حساب مبداء واریز گردد.